Baby, you’re lookin’ fire hot.

Heeeej!
W sumie mój pierwszy wpis po polsku aj troche śmiesznie dla mnie to wygląda ^^ Więc; kilka dni temu byłam u mojej babci pod Katowicami. Na pare chwil wpadłam do Forum w Gliwicach i jestem na maxa pozytywnie zaskoczona, bo mają super zaopatrzony H&M [ albo tylko u mnie jest taki mały wybór i szczególnie chodzi i dział teen] ;




torby/bags-H&M

top- H&M
top- Cubus



W końcu znalazłam moje wymarzone duże, srebrne awiatorki! Na szczęście pogoda sprzyja i już mogłam je kilka razy nałożyć ^^


Ostatnio w autobusie widziałam piękną dziewczyne i strasznie spodobał mi sie jej make-up z tym, że nie chciałam sie za bardzo gapić i próbowałam go otworzyc z tego co pamiętam[ ona miała brązowe oczy i ciemną cere więc nie wyglądało to tak mocno jak u mnie]
translation; I've been few days ago near Katowice, and I went shopping to Forum shopping center in Gliwice and I think they've got great things there in H&M 'cause H&M in my city sucks ^^ Finally I found my dreamt big, silver aviators! I'm in love with them!
And yesterday I saw a beautiful girl in the bus. I didn't want to stare at her but she had great make-up and I tried to remember as many things as I could and I tried to make it today. It looked better on her 'cause she had a dark eyes and dark skintone^^.


Xo.
A.

3 komentarze:

Agnieszka Szykor said...

makijaż oczu ładny :). i ile kosztował ten top z cubusa? :).

Agnieszka Szykor said...

nie, nie.. Asia dopiero debiutuje, wcześniej była Sylwia :).

Lov. said...

te bluzki sa boskie!

Post a Comment